Het is jouw geld en toch kan je het niet gebruiken want het staat niet op jouw rekening. Wij gaan aan de slag met jouw onbetaalde facturen, zonder dat jij jouw klant verliest.
Meer financiële ruimte om te investeren en groeien? Wij zorgen ervoor dat betalingen vlot binnenkomen, zodat jij je kunt focussen op je core business.
Hoe doen we dat?
Onze getrainde cashflow-specialisten zorgen voor tijdige en consequente herinneringen. Zo blijven betalingen top of mind bij jouw klanten en komt jouw geld sneller binnen.
Wij innen openstaande facturen én zorgen ervoor dat de vertrouwensband met je klant intact blijft - ook op lange termijn.
Hoe doen we dat?
Geen harde incassopraktijken; wij benaderen je klanten vanuit jouw naam op een respectvolle en oplossingsgerichte manier.
Voorkomen is beter dan genezen. We zorgen niet alleen dat achterstallige facturen betaald worden, maar helpen je ook om nieuwe wanbetalers te vermijden.
Hoe doen we dat?
Op basis van 20 jaar expertise én 2,4 miljoen gegevens voorspellen wij met behulp van artificiële intelligentie welke klanten zullen uitgroeien tot slechte betalers.
Begrijp jij alle financiële termen? Heel goed. Voor alle andere mensen voorzien we een verklarende woordenlijst - zo is iedereen mee.
Een professional die verantwoordelijk is voor het innen van openstaande betalingen. In het beste geval doortastend, maar respectvol - zoals bij eXago.
Een medewerker die toezicht houdt op het kredietbeleid van een bedrijf en ervoor zorgt dat klanten tijdig betalen. Of zoals wij ze noemen: onze helden achter de schermen.
Een document dat een factuur (gedeeltelijk) corrigeert, bijvoorbeeld bij retouren of fouten.
Geen loze beloftes, maar tastbare resultaten. Deze bedrijven gingen samen met eXago hun onbetaalde facturen écht te lijf. Van kleine ondernemers tot grote spelers: onze doordachte aanpak en slimme tools zorgden voor meer cash, minder kopzorgen en controle over hun geldzaken. Precies wat ieder bedrijf wil, toch?
Je moet niet meteen in paniek schieten. Bereken het eerst zelf. Onze calculator toont je in één minuut hoeveel geld er écht blijft liggen door openstaande facturen. Simpel, snel en soms pijnlijk eerlijk. Maar wél de eerste stap naar meer grip op je cashflow.
Raf De Strooper
Finance Manager, FLEXPOINT
Herlinde Vermeulen
Boekhouding, DC RESOURCES
Bart Wijckmans
Gedelegeerd Bestuurder, WIJCKMANS NV
Hilde Van Wassenhove
Eigenaar D&D Isoltechnics
Anouk Reekmans
Business Support Controller, Carglass
Guy Roefs
Finance & Administration Manager, SUEZ
Sara Sterkmans
Boekhouder, VVSnv
U krijgt een factuur van een leverancier voor een levering van vier jaar geleden. Is dat nu niet wat lang geleden, moet u dat nog wel betalen? Hoe zit dat precies en wat vond de rechter daar uiteindelijk allemaal van?
Het tijdig leveren van bestelde goederen is essentieel voor klanttevredenheid en wettelijke naleving. Maar binnen welke termijn moet je precies leveren? Verschillen de regels als je zaken doet met particulieren (B2C) of met andere ondernemers (B2B)? We leggen het voor je uit en geven enkele praktische tips.
Wanneer je een grote opdracht voor een nieuwe klant binnenhaalt, wil je natuurlijk zeker zijn dat er correct betaald wordt. Onder het mom ‘vertrouwen is goed, maar controle is beter’ kan je voor alle zekerheid toch maar best een voorschot vragen. Maar kan dat zomaar? Zijn er bepaalde grenzen die je moet respecteren? En waarom is het belangrijk om zo’n voorschot expliciet te voorzien in je contracten?
Dat je hier bent, is tegelijk goed én slecht nieuws. Slecht, omdat je met openstaande facturen zit waar je stilaan genoeg van hebt. Goed, omdat wij je kunnen helpen. Hoe? Dat ontdek je in onze demo. Geen verkooppraatjes, gewoon een duidelijke kijk op hoe we jouw cashflow weer gezond maken.